לימוד אנגלית חווייתי ואנושי לילדים

תוכן עניינים

על החשיבות של לימוד אנגלית כנראה שאנו לא צריכים לספר לכם. גם לא על זה שהורים רבים ברחבי הארץ רוצים שהילדים שלהם ילמדו אנגלית כבר מגיל צעיר. אותם הורים פונים אלינו לסי גורו כדי שנעזור להם למצוא את המורה הפרטי המושלם לילד שלהם. הטוויסט – הוא מורה פרטי לאנגלית מחו"ל בדרך כלל (יש לנו גם מורים פרטיים ישראלים) שידבר עם הילדים שלכם באנגלית כבר מהשיעור הראשון. לימוד אנגלית לילדים מעולם לא היה מהנה ויעיל יותר.

דרך ידידותית ומהנה לילדים ללמוד אנגלית

ילדים עשויים להגיב בצורה שונה ללימודים, במיוחד כאשר הם אינם מצליחים להתחבר לנושא הנלמד. זו הסיבה העיקרית לכך שבבית הספר תלמידים מסוימים עשויים להצטיין במתמטיקה אך פחות טובים בלשון או באנגלית ולהיפך (כנ"ל לגבי מקצועות אחרים). שיטת סי גורו מבוססת על אנגלית מדוברת לילדים הנלמדת באמצעות שיעורים עם מורה פרטי מוסמך ומקצועי, כאשר השיעורים מתקיימים בשפה האנגלית כבר מהשיעור הראשון. הילד לומד לתקשר עם המורה, לשפר את האנגלית שלו ובתוך מספר שיעורים כבר מוצא את עצמו מנהל שיח ער ומפורט יותר עם המורה, מבין אותו טוב יותר וגם הביטחון של הילד מתחזק והוא מתחבר לתהליך הלימוד. כדי להביא את הילד לרצות ללמוד ולהשתפר המורים מנוסים בחינוך והוראה של ילדים ומתאימים את שיטת הלימוד למשיכת תשומת הלב של הילדים, מלווים בחיוכים, חיוביות, אהבה וסבלנות, יכולים המורים לספק לתלמידים חוויית לימוד מהנה ואטרקטיבית.

שיעורי אנגלית לילדים

החיבור בין המורה לתלמיד הוא קריטי

שיעור אנגלית לילדים יוכל להיחשב כמוצלח בהנחה שיש חיבור טוב בין המורה לתלמיד. במקרה כזה המורה יוכל להגיע אל התלמיד, לבנות כימיה, ולגרום לתלמיד להתעניין בחומר הלימודי וכן לרצות ללמוד ולהשתפר. על מנת למצוא את המורה המתאים לילדיכם אנו מעניקים 3 שיעורי ניסיון בחינם, אחד עם כל מורה, שתוכלו לבחון מורים שונים פוטנציאליים ולבחור במורה הרלוונטי ביותר עבורכם, כל זאת מבלי שתוציאו שקל מהכיס. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם כמובן ולסייע לכם בנושא.

שיעורי אנגלית לילדים
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סקר
כיצד סקרי עובדים יכולים לתרום לשינוי במקום העבודה?

סקרי עובדים הם שאלונים מובנים שנועדו לאסוף תובנות מהצוות לגבי היבטים שונים בחיי העבודה שלהם, כולל שביעות הרצון שלהם, המעורבות שלהם ותפיסתם את התרבות הארגונית. הם משמשים ככלי ניהול קריטי, המאפשר לחברות להעריך ולשפר את סביבות העבודה, לזהות תחומים לשיפור ולקדם את רווחת העובדים. על ידי התייחסות לנושאים כגון אפליה, אי שוויון והטרדה, סקרי עובדים ממלאים תפקיד מרכזי לא רק בשיפור היעילות הארגונית אלא גם בתרומה לשינוי חברתי.

diamond ring
כל מה שצריך לדעת על טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב

טבעות אירוסין יהלומי מעבדה הן טבעות שבהן משובצים יהלומים שנוצרו במעבדה ולא בטבע. התהליך מאפשר יצירת יהלומים באיכות גבוהה, עם פחות השפעה על הסביבה. טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב הן בחירה מצוינת למי שמחפש את האיכות של יהלום אמיתי, אך גם רוצה להיות אכפתי לסביבה.

שעון נוכחות טביעת אצבע לעסק
עבודה טובה יותר עם שעון נוכחות טביעת אצבע

השאיפה של כל חברה הינה לצמוח באופן קבוע, ולא להישאר מאחור. כשמגיעים לשלב היישום, צריך לבדוק שהבסיס העסקי הוא יעיל תוך התמקדות בניהול מערך העובדים. מכאן עולה השאלה – איך ניתן ליצור ניהול עובדים פשוט שגם מוביל לתוצאות? התשובה נמצאת בכף ידכם, או יותר נכון בטביעת האצבע שלכם.