האם אפשר לרכוש ביטוח דירה אונליין?

תוכן עניינים

לא כולם מודעים לחשיבות של ביטוח לדירה. ביטוח זה מאפשר לכם ליהנות ממגוון של כיסויים עבור הוצאות בסיטואציות מאד רלוונטיות ולכן חשוב לשים לב לפוליסה שאתם רוכשים ולוודא שהיא מותאמת אליכם ברמה האישית. ביטוח לדירה הוא ביטוח שחייב לרכוש אותו, כי כאשר יש לכם דירה מדובר בנכס הכי יקר שלכם. כמו שאתם לא מוותרים על ביטוח רפואי ועל ביטוח רכב, כך גם חשוב שלא תוותרו על ביטוח מבנה או ביטוח של תכולה. איך למעשה בוחרים ביטוח מתאים, האם אפשרי לרכוש ביטוח לדירה גם אונליין ובכלל, מאיפה מתחילים? הצוות המקצועי והמיומן של רמי לוי ביטוח מסביר במאמר זה על כל האלמנטים החשובים בנוגע לביטוחי דירה וברכישת הביטוח אונליין. כי חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר.

מהו ביטוח דירה והאם אפשרי לרכוש אותו אונליין

אם הגעתם לרגע בו אתם מתלבטים לגבי ביטוח הדירה ללא ספק האינטרנט היא דרך איכותית לבחור אותו, אך חשוב שתדעו מה אתם בוחרים ומה הביטוח מעניק לכם. הנה הזדמנות להכיר מעט את הביטוח שאתם צריכים. ביטוח לדירה הוא ביטוח המחולק לשתי קטגוריות, ביטוח המבנה וכמובן גם ביטוח תכולת דירה כאשר שתי הקטגוריות גם בגרסת האונליין שלהן אינן שונות, אלא רק הפעולה של סגנון רכישת הביטוח שונה. ההבדל בין רכישת ביטוח דירה אונליין לבין רכישה מול סוכן הוא פשוט התמהיל של הפוליסה. אם אינכם עוסקים בתחום סביר מאד להניח שאינכם יודעים איך להתאים פוליסה מדויקת ומותאמת אישית עבורכם ולכן גם בזמן רכישה אונליין כדאי להתייעץ עם מומחה ביטוח המבין היטב בעולם זה.

מה ההבדל בין ביטוח מבנה לביטוח תכולה

ביטוח מבנה מגן על פגיעה המתרחשת בשלד הבית בלבד כמו פגיעה מפגעי מזג אוויר, נזקי טבע, וונדליזם, בלאי טבעי ועוד. ביטוח דירה בנושא התכולה מדבר על כיסוי עבור תכולת הבית החל מרכוש, ועד לתכשיטים ופריטים יקרי ערך. ביטוח דירה אונליין אפשר לבצע כאשר מעוניינים ברכישת ביטוח לדירה ומעוניינים בתהליך קל יותר ומהיר יותר. יחד עם זאת, כדאי כן לקחת בחשבון גם ליווי מקצועי בסיטואציה הזאת על מנת להתאים את הפוליסה ברמה האישית. איש מקצוע יוכל לכוון אתכם מבחינת הקלדת הנתונים, ערך הדירה, סעיפים הקשורים למקרים בהם אתם מעוניינים שיהיה כיסוי, גובה תשלום הפרמיה ועוד.

שלא תדעו – אבל חשוב לדעת – באילו מקרים אין כיסוי בביטוח לדירה?

  • דרישות מיגון שאינן עומדות בתקן.
  • הגבלות בפוליסת הביטוח על תכשיטים, השתתפות עצמית במקרי רעידת אדמה, נזקים מגשמים או איטום שאינו תקין.
  • רכוש שהוחזר לאחר שנגנב

הליווי המקצועי הוא מאד חשוב, כאשר אתם רוכשים גם ביטוח דירה אונליין חשוב שיהיה לכם את הליווי הנכון על מנת שתוכלו לעשות זאת כראוי ולקבל את המענה הנכון על כל סעיף וסעיף ולמקסם את ההטבות המגיעות לכם בעקבות הפוליסה המותאמת אישית.

ביטוח דירה

ביטוח דירה
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סקר
כיצד סקרי עובדים יכולים לתרום לשינוי במקום העבודה?

סקרי עובדים הם שאלונים מובנים שנועדו לאסוף תובנות מהצוות לגבי היבטים שונים בחיי העבודה שלהם, כולל שביעות הרצון שלהם, המעורבות שלהם ותפיסתם את התרבות הארגונית. הם משמשים ככלי ניהול קריטי, המאפשר לחברות להעריך ולשפר את סביבות העבודה, לזהות תחומים לשיפור ולקדם את רווחת העובדים. על ידי התייחסות לנושאים כגון אפליה, אי שוויון והטרדה, סקרי עובדים ממלאים תפקיד מרכזי לא רק בשיפור היעילות הארגונית אלא גם בתרומה לשינוי חברתי.

diamond ring
כל מה שצריך לדעת על טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב

טבעות אירוסין יהלומי מעבדה הן טבעות שבהן משובצים יהלומים שנוצרו במעבדה ולא בטבע. התהליך מאפשר יצירת יהלומים באיכות גבוהה, עם פחות השפעה על הסביבה. טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב הן בחירה מצוינת למי שמחפש את האיכות של יהלום אמיתי, אך גם רוצה להיות אכפתי לסביבה.

שעון נוכחות טביעת אצבע לעסק
עבודה טובה יותר עם שעון נוכחות טביעת אצבע

השאיפה של כל חברה הינה לצמוח באופן קבוע, ולא להישאר מאחור. כשמגיעים לשלב היישום, צריך לבדוק שהבסיס העסקי הוא יעיל תוך התמקדות בניהול מערך העובדים. מכאן עולה השאלה – איך ניתן ליצור ניהול עובדים פשוט שגם מוביל לתוצאות? התשובה נמצאת בכף ידכם, או יותר נכון בטביעת האצבע שלכם.