נכס דיגיטלי יכול להניב הכנסה נאה, אך זה לא קורה מאליו. יש צורך לפרסם את הנכס ולקדם אותו בגוגל, על מנת להביא טרפיק (חשיפה רחבה). ככל שנוכל להביא טרפיק יותר חזק, כך הפוטנציאל של העסק יעלה. השיטות הבאות יעזרו לכם לקדם ולפרסם את הנכס הדיגיטלי שבניתם או רכשתם, בהצלחה רבה.
אופטימיזציה ומילות מפתח
בין הדרכים היעילות ביותר לפרסם נכסים דיגיטליים, ניתן למצוא ביצוע צעדי אופטימיזציה. זה חלק חשוב של פרסום ושל ניהול נכסים דיגיטליים גם יחד. כמו כן, מומלץ לעשות שימוש במילות מפתח בהתאם לסוג הנכס ולאחר אפיון לקוחות. צעדי אופטימיזציה כוללים לדוגמא שימוש בתגי מטא. כמו כן, אופטימיזציה נשענת על שיפור מהירות האתר, תיאורי תמונות וכדומה. השימוש במילות מפתח הולך נהדר בכותרות, בתיאורי עמודים. ובנוסף, רצוי לשפר את נוחות הניווט בנכס וכן עדכון עמודים מרכזיים שבתוכו.
קידום על ידי שימוש בתכנים
דרך חשובה נוספת לקדם ולפרסם את הנכס שלכם, היא להיעזר בתכנים יעילים. התכנים הללו משפרים את המוניטין העסקי ותורמים להפיכתו לסמכותי. גוגל נותנת עדיפות לאתרים שמנפקים תכנים מועילים. הדבר מתבטא למשל על ידי מדידת משכי השהות של הגולשים בעמודים מרכזיים. תכנים שמועילים לקידום נכס יכולים להיות מאמרים מקצועיים, תכנים בעלי ערך כגון טיפים מעשיים. רצוי גם לשלב תכנים שמקדמים את העסק בפלטפורמות חיצוניות להפצת תוכן וכתבות לגולשים (כדוגמת אאוטבריין, טאבולה וכיוצא באלה).
קישורים חיצוניים שמובילים אל העסק
על ידי שימוש בקישורים, אפשר ליעל לאין ערוך את פרסום העסק בשילוב גוגל. נחוץ לייצר קישורים בפלטפורמות מגוונות, אתרים של עמיתים או אתרים חזקים אחרים. גוגל בודקת בצורה אוטומטית את סוג הקישורים ואיכותם. אתרים שמובילים אליהם קישורים בקנה מידה רחב ובאיכות גבוהה, זוכים לשיפור במיקומם בתוצאות החיפוש. אלה לא פחות מאשר המלצות, אשר מפנות גולשים ישירות אל הנכס שלכם!
הגדלת מעורבות ברשתות חברתיות ופתרונות נוספים
לצד כל מה שאמרנו עד כה, ניתן לפרסם את הנכס בשלל דרכים נוספות. זה יכול להיות למשל על ידי פרסום ממומן בגוגל. אלה מודעות שמופיעות הן במנוע החיפוש עצמו והן באתרים אחרים לגמרי. בזכות יכולת הניתוח של גוגל, אודות מאפייני חיפוש, המודעות תופענה בפני קהל יעד רלוונטי. למשל, אם הנכס שלכם כולל הרצאות אונליין בתשלום, המודעות תופענה בקרב אנשים שמחפשים הרצאות מעניינות. אם הנכס שלכם הוא חנות מקוונת שמוכרת מוצרים לבית, המודעות תופענה בקרב אנשים שמחפשים ממש בימים אלה מוצרים לבית.
אחרון חביב, ניתן להשתמש גם בפרסום בפלטפורמות משלימות. למשל, שימוש ברשתות חברתיות. אפשר להשתמש בפלטפורמת גוגל מיי ביזנס וגוגל מפות וכן להקים דף עסקי פעיל ברשתות נוספות. היו ערוכים לפרסם פוסטים מעניינים, שיגדילו את מעורבות העוקבים שלכם. זוהי דרך טובה להגדיל את האטרקטיביות והכוח של הנכס הדיגיטלי.