נווה מונוסון – הרובע המבוקש בבקעת אונו

תוכן עניינים

נווה מונוסון

נווה מונוסון הוא רובע שנוסד בשנת 1953 כאגודה שיתופית עבור עובדי שדה התעופה. הרובע נקרא על שמו של פרד (אפרים) מונוסון. בשנת 2003, במסגרת איחוד הרשויות, הרובע התמזג עם העיר יהוד תחת אחריות מוניציפלית של עיריית יהוד-מונוסון ונהנה מעצמאות ומאוטונומיה בתחומי תרבות ופנאי שונים ומגוונים.

רובע מיוחד הזה זוכה ובצדק, למוניטין רב בכל הקשור לאיכות התושבים ואורח החיים הייחודי המתקיים בו. שמו מעלה בקרב רבים זיכרונות של ימים רחוקים בהם קהילה, סובלנות ורוח ההתנדבות היו ערכים יותר שכיחים וחשובים בחברה בישראלית.

להבדיל מהרבה מקומות אחרים, נווה מונוסון שומר גם בימים אלו על הערכים הללו וצביונו הייחודי מהווה מקור משיכה גם למשפחות חדשות המעוניינות להתגורר בישוב.

הקהילה בנווה מונוסון

הקהילה בנווה מונוסון מתאפיינת ברמה סוציו-אקונומית גבוהה ובפעילות התנדבותית רבה. היא מורכבת מתושבים ותיקים לצד זוגות צעירים, המבקשים לגדל את משפחותיהם בסביבה איכותית וערכית. ברובע פועלים מוסדות תרבות ופנאי רבים המשרתים את תושבי המקום ומתוחזקים בהתנדבות על ידי התושבים עצמם.
נושא ההתנדבות מאוד מפותח בקרב האוכלוסייה והוותיקה והצעירה ובאות לידי ביטוי בערבות הדדית יוצאת דופן שמתקיימת בתחומים שונים בקהילה כולל לטובת הגיל השלישי ובבקעת אונו כולה.
מתנדבים נוספים בתחומים שונים משקיעים במידה רבה בקידום איכות החיים והסביבה בישוב

מיקום ונגישות

נווה מונוסון ממוקמת בבקעת אונו שבמטרופולין תל-אביב. המיקום מאפשר גישה נוחה למרכזי תעסוקה, למוסדות לימוד ולמרכזי התרבות פנאי. הרובע מחובר לצירי התנועה העיקריים כמו כביש 1, כביש 4 וכביש 6. ובנוסף, נווה מונוסון מרוחקת כעשר דקות נסיעה מנמל התעופה בן-גוריון.

עם הקמתו, בימים אלא, של הקו הסגול של הרכבת הקלה לאורך כביש 461 יפתח הישוב לאפשרות נוחה ויעילה בנושא השימוש בתחבורה הציבורית.

מרכז מסחרי

בלב הרובע ממוקם גם מרכז מסחרי, הכולל דואר, סופר קטן, מספרות ועוד. יש גם מגרשי טניס מרכז ספורט, ותרבות ובריכת שחייה. בנוסף, ישנם חוגים ופעילויות רבות בתחום האומנויות, הרצאות, בילוי ופנאי, המיועדים לכל הגילאים.

נדל"ן בנווה מונוסון

נווה מונוסון מציעה אפשרויות מגוונות למגורים, בניהם דירות במגדלי התמר לצד בתים פרטיים צמודי קרקע.
בזכות היתרונות הרבים של הרובע ומיקומו המרכזי, היצע הנכסים ברובע נמוך לעומת הביקוש הגבוה עובדה שגורמת למחירי הנכסים בישוב להיות גבוהים מהממוצע בבקעת אונו.

פיתוח הנדל"ן, חסר התקדים, לאורך כביש 461, מצומת גהה ועד בני עטרות ולאורך תוואי הרכבת הקלה צפוי להשפיע משמעותית ולגרום לעלייה משמעותית של מחירי הנכסים בישוב.

נוה מונוסון

חינוך

נווה מונוסון ידועה ומבוקשת הן בשל מערכת החינוך הפורמלית והן הבלתי פורמלית הייחודית והאיכותית שלה.
החל מגני הילדים המיתולוגים, דרך בית ספר אורנים, שבט מכבים של תנועת הצופים, מגוון מועדונים לכל הגילאים ופעילות תרבותית אנפה מאפיינת את ציוונו של הישוב.

במסגרת פרויקט שח"ף (שישי חופשי) מתקיימים, בכל יום שישי, בבית ספר היסודי "אורנים" מגוון חוגים במקום יום לימודים רגיל.
בעבר לכך מתקיים בישוב חוגים רבים למגוון הגילאים

נווה מונוסון
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חולצות לגבר – הבסיס לכל מלתחה גברית מוצלחת

חולצות הן פריט הלבוש הבסיסי והחיוני ביותר בארון הבגדים של כל גבר. הן משמשות למגוון רחב של אירועים ומטרות, החל מאירועים רשמיים ואלגנטיים ועד לפעילויות יומיומיות ובילוי של שעות הפנאי. בין סוגי החולצות הפופולריים ביותר עבור גברים ניתן למצוא חולצות אלגנטיות, כולל חולצות מכופתרות, וכן חולצות פולו.

סקר
כיצד סקרי עובדים יכולים לתרום לשינוי במקום העבודה?

סקרי עובדים הם שאלונים מובנים שנועדו לאסוף תובנות מהצוות לגבי היבטים שונים בחיי העבודה שלהם, כולל שביעות הרצון שלהם, המעורבות שלהם ותפיסתם את התרבות הארגונית. הם משמשים ככלי ניהול קריטי, המאפשר לחברות להעריך ולשפר את סביבות העבודה, לזהות תחומים לשיפור ולקדם את רווחת העובדים. על ידי התייחסות לנושאים כגון אפליה, אי שוויון והטרדה, סקרי עובדים ממלאים תפקיד מרכזי לא רק בשיפור היעילות הארגונית אלא גם בתרומה לשינוי חברתי.

diamond ring
כל מה שצריך לדעת על טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב

טבעות אירוסין יהלומי מעבדה הן טבעות שבהן משובצים יהלומים שנוצרו במעבדה ולא בטבע. התהליך מאפשר יצירת יהלומים באיכות גבוהה, עם פחות השפעה על הסביבה. טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב הן בחירה מצוינת למי שמחפש את האיכות של יהלום אמיתי, אך גם רוצה להיות אכפתי לסביבה.