אטרקציות ליום כיף במרכז

תוכן עניינים

בקצב החיים המסחרר אין כמו לעצור לקחת נשימה, פסק זמן להיטען באנרגיות חדשות. זו יכולה להיות חופשה קצרה מהלימודים או מהעבודה או אפילו גיבוש לצוות או גיבוש לכם ולבני המשפחה, בונדינג עם חברים או גיחה רומנטית לאוהבים.
מרכז הארץ מציע אינספור אטרקציות ופעילויות בשלל סגנונות על המפה, חוויות שתיהנו לצבור ביחד ביום שכולו הנאה. מוזמנים לכוון את הטלפונים על מצב שקט, לעבור לבגדים נוחים (ואפילו בגד ים) ולחגוג מבוקר ועד לילה. מתכננים יום כיף?יש לנו מספר המלצות שוות עבורכם ליום שכולו פאן בלי הפסקה:

 

קופצים למים – ימית 2000

בעיר חולון מסתתר מתחם השעשועים ימית 2000, פארק מים משגע עם מתקני שעשועים לחובבי האקסטרים וגם הנאות לרגיעה לרביצה בסגנון בטן-גב. מגלשות מים משלל סוגים, עולם הילדים, בריכות שחייה ומגרשי ספורט, למי שרוצה לשחרר את הדאגות עד הסוף, מרכז ספא סופר מפנק עם ג'קוזי, סאונה יבשה, רטובה וחמאם טורקי. כמו כן, תפריט טיפולים הכולל, בין היתר, עיסוי שוודי, קלאסי, רקמות עמוק, עיסוי באבנים חמות ואפילו ספא דגים. התרעננות נעימה לגוף ולנפש.

 

היכון, הכן, לזרוק – פלנט באולינג

אם חשקה נפשכם בפעילות אקטיבית ולא רטובה, מהסוג שתשאיר אתכם במתח, פלנט באולינג בראשון לציון מחכים לכם 14 מסלול סופר מתקדמים שמתאימים לילדים ולמבוגרים והעיצוב נעים חמים ומזמין. המקום פתוח מהשעה 10 בבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה – הזמינו לעצמכם מסלול והיכונו לשפר את הביצועים. שחקו אותה בסטייל.

 

נסיעת שטח – טרקטורוני המרכז מחכים

האדרנלין זורם לכם בגוף ומתחשק לכם לשחרר אותו בנסיעה בלתי נשכחת? טרקטורוני המרכז מציעים לכם נסיעה חווייתית ייחודית בין נופים מדהימים בכלים חדישים. לא תהיו חייבים לנסוע רחוק בשביל זה, תוכלו גם לטייל ברייזרים או בטרקטורונים לפי בחירתכם באחד המסלולים המלהיבים והמהנים כמו בין מבואות הירקון כולל חציית הנחל, נסיעות בשבילי יער בן שמן או במסלול לאורך שדות החיטה בשפלה. אתם בוחרים את אופי המסלול ואורכו ומה שבטוח – יהיה כיף.

 

בואו לקטוף – אגרונן

מה דעתכם לקטוף את הפירות ואחר כך לאלתר פיקניק נחמד כהפסקת צהריים או אחרי צהריים מבושמת עם טעם מרענן? בקטיף עצמי אגרונן קרוב לגדרה תוכלו לקטוף את פירות העונה. בין היתר, יש כאן בהתאם לעונה, בין היתר, פטל אדום, פטל שחור, רימונים, אוכמניות, תות שדה, שסק, תות עץ ופיטנגו. באתר גם שולחנות פיקניק מדשאות ומחצלות.

 

קדימה לטפס – טיפוס אורבני

עוד פעילות אקסטרים במרכז היא טיפוס אורבני בעיר רחובות בפארק המדע. תוכלו לטפס על קירות צבעוניים ולשכלל את הכישורים במתחם שנועד למטרה זו. הגיעו בביגוד נוח והיכונו לפרוק אנרגיות.

 

חוויה קולינארית – ספרה

אין כמו לקנח את יום הכיף הנהדר שלכם בסעודת גורמה. מסעדת השף הכשרה ספרה ברחובות תנתק אתכם מהמציאות ותכניס אתכם לעולם גסטרונומי שכולו עינוגים בניצוחו של השף בני מדר שיצר כאן חוויה ייחודית במתחם יפהפה ומושקע.
התפריט כולל מטעמים אהובים לחובבי הבשר וגם אלטרנטיבות לצמחונים. בין המנות שמככבות בתפריט תוכלו למצוא: פילה לברק, ניוקי בעבודת יד, פריים ריב על פחמים, סינטה נברסקה ונבחרת מרשימה של קינוחים דוגמת כוורת שוקולד ופאי פקאן.
אם חיפשתם בר ברחובות, מסעדת ספרה כוללת בר קוקטיילים יצירתי עם קוקטיילים בשלל מיקסים שתאהבו. ניתן גם לחגוג אירועים פרטיים ובכל מקרה, צפויה לכם הנאה צרופה מהרגע הראשון ועד הביס האחרון או הלגימה האחרונה שישאירו בכם טעם לשוב שוב ושוב לספרה וליום כיף ברחובות וסביבתה.

קרדיט תמונה: PIXABAY
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חולצות לגבר – הבסיס לכל מלתחה גברית מוצלחת

חולצות הן פריט הלבוש הבסיסי והחיוני ביותר בארון הבגדים של כל גבר. הן משמשות למגוון רחב של אירועים ומטרות, החל מאירועים רשמיים ואלגנטיים ועד לפעילויות יומיומיות ובילוי של שעות הפנאי. בין סוגי החולצות הפופולריים ביותר עבור גברים ניתן למצוא חולצות אלגנטיות, כולל חולצות מכופתרות, וכן חולצות פולו.

סקר
כיצד סקרי עובדים יכולים לתרום לשינוי במקום העבודה?

סקרי עובדים הם שאלונים מובנים שנועדו לאסוף תובנות מהצוות לגבי היבטים שונים בחיי העבודה שלהם, כולל שביעות הרצון שלהם, המעורבות שלהם ותפיסתם את התרבות הארגונית. הם משמשים ככלי ניהול קריטי, המאפשר לחברות להעריך ולשפר את סביבות העבודה, לזהות תחומים לשיפור ולקדם את רווחת העובדים. על ידי התייחסות לנושאים כגון אפליה, אי שוויון והטרדה, סקרי עובדים ממלאים תפקיד מרכזי לא רק בשיפור היעילות הארגונית אלא גם בתרומה לשינוי חברתי.

diamond ring
כל מה שצריך לדעת על טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב

טבעות אירוסין יהלומי מעבדה הן טבעות שבהן משובצים יהלומים שנוצרו במעבדה ולא בטבע. התהליך מאפשר יצירת יהלומים באיכות גבוהה, עם פחות השפעה על הסביבה. טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב הן בחירה מצוינת למי שמחפש את האיכות של יהלום אמיתי, אך גם רוצה להיות אכפתי לסביבה.