מחפשים לרכוש בסיס מיטה? אלו הדגשים לפני רכישה

תוכן עניינים

שינה טובה משפיעה מאוד על היום של כל אחד מאיתנו. כשאיכות השינה נפגעת, אנו לא מרוכזים, לא אוכלים טוב ופעמים רבות גם קמים עם מגוון מכאובים בשלל אזורי הגוף. נהוג לחשוב שאיכות השינה תלויה רק במזרן שיש לנו, אך כדאי לדעת שגם לבסיס המיטה יש השפעה גדולה ולכן בעת רכישה, חייבים לשים דגש על מספר פרמטרים חשובים שיהפכו את הקנייה שלכם לטובה יותר ואיכותית.

 

מאיזה עץ עשוי בסיס המיטה?

בסיס למיטה הוא למעשה החלק החזק והעיקרי שעליו ישען המזרון שלכם. אתם חייבים שהוא יהיה חזק ויציב באופן מספק וישמור על היציבות של המזרון שלכם ולא משנה אם הוא רך או קשה. בסיס מיטה יציב ימנע מהזרון לשקוע או להתעוות בחלקים ממנו.

ואילו עצים טובים לבסיס מיטה? העץ הטוב ביותר והמומלץ עבור בסיס למיטה הוא עץ אורן. עצי האורן עבור רהיטים גדלים בפינלנד בתנאים מאוד מיוחדים שמאפשרים צמיחה טובה ואיכותית שלהם. בעצים מהסוג הזה משתמשים לרהיטים רבים והם מאוד מומלצים לבסיסי מיטה. יש חברות שמשתמשות בעצים אחרים, יותר רכים וגמישים, עצים אלו פחות טובים למטרה הזו.

 

האם יש לבסיס המיטה מסגרת?

יש כיום טרנד חדש של רכישת בסיסי מיטה ללא מסגרת ולפעמים ללא רגליים. בסיסי מיטה אלו פחות טובים מכמה סיבות. הסיבה הראשונה, ללא המסגרת המזרון זז ממקום למקום כי אין מה שתוחם אותו. שנית, מי שהולך בסמוך למיטה עשוי היתקל בזויות של בסיס המיטה וזה מאוד כואב. והסיבה השלישית קשורה ביציבות של החלק הפנימי בבסיס המיטה. המסגרת יוצרת לחץ על קורו העץ וכך הופכת אותם ליציבים ויותר חזקים.

 

האם לבסיס המיטה יש ארגז מצעים?

ארגז מצעים הוא תוספת מאוד פרקטית עבור המיטה שלכם, אך מעבר לזה שמדובר בארגז מאוד גדול לאחסון, מדובר על מסגרת סגורה, חזקה ויציבה שמאוד מומלצת עבור המיטה שלכם. כמובן שככל שארגז המצעים יהיה גדול יותר, כך תוכלו לאחסן בו יותר דברים. יש אנשים שמאחסנים שמיכות, כריות ומצעים ויש כאלו שיבחרו להניח במקום הזה דברים אחרים.

 

ארגז מצעים הנמצא בחלק של גב המיטה, האם זה כדאי?

יש מיטות שבהן מציעים גם גב מיטה שמטרתו היא בעיקר עיצובית. ויש שהגדילו לעשות ולהוסיף לגב המיטה נפח ויצרו את ארגז המצעים במקום הזה במקום מתחת למיטה. הנגישות לארגז מצעים מהסוג הזה היא פשוטה יותר, אך מדובר על כוך עמוק שקיים קושי להוציא ממנו את החפצים. כדאי לחשוב האם ארגז מצעים מהסוג הזה יהיה שימושי עבורכם. במידה והמענה הוא לא, העדיפו ארגז רגיל הנמצא באזור התחתון של המיטה, בצמוד לבסיס.

לסיכום, בסיס המיטה חשוב באותה מידה כמו המזרון שלכם והוא הדרך להגיע לשינה טובה ואיכותית. לפני רכישה בדקו את כל הפרמטרים ורכשו נכון.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חולצות לגבר – הבסיס לכל מלתחה גברית מוצלחת

חולצות הן פריט הלבוש הבסיסי והחיוני ביותר בארון הבגדים של כל גבר. הן משמשות למגוון רחב של אירועים ומטרות, החל מאירועים רשמיים ואלגנטיים ועד לפעילויות יומיומיות ובילוי של שעות הפנאי. בין סוגי החולצות הפופולריים ביותר עבור גברים ניתן למצוא חולצות אלגנטיות, כולל חולצות מכופתרות, וכן חולצות פולו.

סקר
כיצד סקרי עובדים יכולים לתרום לשינוי במקום העבודה?

סקרי עובדים הם שאלונים מובנים שנועדו לאסוף תובנות מהצוות לגבי היבטים שונים בחיי העבודה שלהם, כולל שביעות הרצון שלהם, המעורבות שלהם ותפיסתם את התרבות הארגונית. הם משמשים ככלי ניהול קריטי, המאפשר לחברות להעריך ולשפר את סביבות העבודה, לזהות תחומים לשיפור ולקדם את רווחת העובדים. על ידי התייחסות לנושאים כגון אפליה, אי שוויון והטרדה, סקרי עובדים ממלאים תפקיד מרכזי לא רק בשיפור היעילות הארגונית אלא גם בתרומה לשינוי חברתי.

diamond ring
כל מה שצריך לדעת על טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב

טבעות אירוסין יהלומי מעבדה הן טבעות שבהן משובצים יהלומים שנוצרו במעבדה ולא בטבע. התהליך מאפשר יצירת יהלומים באיכות גבוהה, עם פחות השפעה על הסביבה. טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב הן בחירה מצוינת למי שמחפש את האיכות של יהלום אמיתי, אך גם רוצה להיות אכפתי לסביבה.