דגשים חשובים כשעושים מטבח חדש

תוכן עניינים

המטבח נחשב ללב של הבית. כולם נפגשים במטבח ולכן כשעושים מטבח חדש, יש לשים דגש על המון פרטים על מנת שהוא יהיה נוח עבור האנשים שמבשלים בו וגם יושבים לאוכל בו. במאמר הבא נסביר על מה לשים דגש כשאתם בונים בבית מטבח חדש.

 

מידות, גדלים ואחסון

כשאתם מתכננים הקמה של מטבח, עליכם לקחת בחשבון את המקום שיש לכם ולמקסם אותו. לפעמים מדובר באזורים מאוד מצומצמים ועלינו ליצור בתוכם נוחות ולפעמים מדובר על אזורים מאוד רחבים שאנו נרצה להכניס בהם את כל הפינוקים האפשריים במטבח. לכן, לפני שמתחילים בהקמת המטבח, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לקחת מידות ולהבין את צורות המטבח האפשריות.

יש חללים שמותאמים למטבח בצורה ישרה, יש מטבחים בצורת האות ריש, יש מטבחים שהם שני פסים מקבילים, יש כאלו בצורת האות ח' ויש כאלו שיש להם אי באמצע. חשוב להבין את גודל החלל והצורה הנכונה עבורו והכי נוחה. בהתאם לצורה הנבחרת, יש לתכנן את חללי האחסון.

 

זרימת העבודה במטבח

זרימת העבודה במטבח היא אחד החלקים הכי חשובים שיש בתכנון מטבח. המטרה להניח את כל מכשירי החשמל והכלים במקומות הנכונים עבורם לזרימת העבודה. כך לדוגמא, בצמוד לאזור הגז, מומלץ ליצור את מגירת התבלינים ואת הכיור ליד המדיח. המטרה שזרימת העבודה תהיה פשוטה.

 

פרזול

פרזול במטבח כולל מסילות למגירות מטבח וגם ידיות. הפרזול הוא מאוד חשוב כיום. אתם מעוניינים במגירות שנסגרות היטב, עם טריקה שקטה ובשביל זה יש להתקין מסילות איכותיות מאוד. זכרו, לא כל מגירה היא בעלת מנגנון טריקה שקטה ויש לשים לזה לב כשאתם מדברים עם הנגר. לטריקה השקטה המון יתרונות. בעת סגירת המגירות אין רעש מיותר. כמו כן, המגירה לא נשחקת מהטריקות החזקות והמסילות הן הרבה יותר איכותיות.

 

פרקטיות

מטבח צריך להיות פרקטי עבור האנשים שהולכים לבשל בו. הוא חייב שיהיו בו מספיק משטחי עבודה, מקום לפח, מקום להניח כלים לייבוש, מקום עבור תמי 4 וכדומה. בעת התכנון, יש לכתוב לעצמכם קבוצות של פריטים שקיימים ברשותכם על מנת שתוכלו לשבץ אותם בתוך חללי האחסון שתכננתם. ברגע שלכל דבר יש מקום, המטבח שלכם יהיה תמיד מסודר ונוח ומי שיוציא כלים לבישול, פשוט יהנה לבשל.

 

עיצוב

לבשל במטבח מעוצב זה פשוט כיף. ואיך מעצבים מטבח? יש שני טרנדים מאוד חזקים כיום, המטבח בסגנון הכפרי והמטבח בסגנון המודרני. מה הסגנון המועדף עליכם? תוכלו להתאים את הסגנון לעיצוב שקיים לכם בבית. אם הסלון שלכם ופינת האוכל מודרניים, לכו על מטבח מודרני עם קווים נקיים ובלי יותר מידי פרטים. אם הסגנון שלכם כפרי, דלתות המטבח יהיו עם עיטור וגם הידיות. כמו כן, צבעי המטבח יכולים להיות צבעוניים.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חולצות לגבר – הבסיס לכל מלתחה גברית מוצלחת

חולצות הן פריט הלבוש הבסיסי והחיוני ביותר בארון הבגדים של כל גבר. הן משמשות למגוון רחב של אירועים ומטרות, החל מאירועים רשמיים ואלגנטיים ועד לפעילויות יומיומיות ובילוי של שעות הפנאי. בין סוגי החולצות הפופולריים ביותר עבור גברים ניתן למצוא חולצות אלגנטיות, כולל חולצות מכופתרות, וכן חולצות פולו.

סקר
כיצד סקרי עובדים יכולים לתרום לשינוי במקום העבודה?

סקרי עובדים הם שאלונים מובנים שנועדו לאסוף תובנות מהצוות לגבי היבטים שונים בחיי העבודה שלהם, כולל שביעות הרצון שלהם, המעורבות שלהם ותפיסתם את התרבות הארגונית. הם משמשים ככלי ניהול קריטי, המאפשר לחברות להעריך ולשפר את סביבות העבודה, לזהות תחומים לשיפור ולקדם את רווחת העובדים. על ידי התייחסות לנושאים כגון אפליה, אי שוויון והטרדה, סקרי עובדים ממלאים תפקיד מרכזי לא רק בשיפור היעילות הארגונית אלא גם בתרומה לשינוי חברתי.

diamond ring
כל מה שצריך לדעת על טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב

טבעות אירוסין יהלומי מעבדה הן טבעות שבהן משובצים יהלומים שנוצרו במעבדה ולא בטבע. התהליך מאפשר יצירת יהלומים באיכות גבוהה, עם פחות השפעה על הסביבה. טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב הן בחירה מצוינת למי שמחפש את האיכות של יהלום אמיתי, אך גם רוצה להיות אכפתי לסביבה.