מעבר משרד, דירה או בית הוא תהליך מורכב שכמעט כל אחד מתמודד איתו במהלך החיים. יש צורך באריזה של חפצים, להעמיס ולפרוק את הקרטונים והריהוט למשאית, וכמובן להוביל את הכל למקום חדש. בגלל שמדובר במשימה לא פשוט, רבים דוחים את המשימה הזאת לרגע האחרון. באופן כללי, ההכנות לקראת מעבר דירה אינן מסובכות, אבל חשוב לשים לב למספר נקודות.
מה צריך לקחת בחשבון כאשר אתם מבצעים הובלה בעצמכם
השלב הקשה והבעייתי ביותר הוא פירוק, ואריזה של הרכוש שלכם. רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע שעוזרים בתהליך, כדי שהכל יעבור חלק והרכוש שלכם יעבור בבטחה למקום החדש.
כמה המלצות פשוטות מאנשי מקצוע בתחום ההובלות:
- קנו מראש מגוון חומרי אריזה הנחוצים לאריזה של מכשירי חשמל ורהיטים וגם חומרים שיגנו על פריטים שבירים.
- אין למלא קרטונים עד 100% בזמן האריזה. שימו לב למשקל המרבי המותר, המצוין על הארגז.
- סמנו את כל הקרטונים והאריזות כך שבעת שבסיום ההובלה באשקלון תוכלו למצוא את כל הדברים שלכם במהירות בבית החדש. שימו דגש במיוחד לחלקים קטנים שפורקו מרהיטים.
- דברים שתצטרכו בהישג יד מיד לאחר מעבר דירה מומלץ לשים באריזה נפרדת שתהיה נגישה לכם. כך תוכלו להשיג במהירות מטענים, מוצרי טיפוח, כלי מטבח וכו'.
כדי לארגן הובלה מקצועית תוך התחשבות בכל הניואנסים, תצטרכו להשקיע הרבה זמן ואנרגיות. אם אתם רוצים שהתהליך יעבור במהירות, קלות ומקצועיות, כדאי לפנות לחברת Xhovala, חברת הובלות עם ניסיון רב בתחום.
בנוסף להובלה החברה מציעה שירותים נוספים: פירוק והרכבת רהיטים, אחסון זמני במחסני החברה, שירות ניקיון לאחר מעבר הדירה וכו'.
איך פועלת חברת הובלה
הובל
- תכנון וארגון מקצועי מראש.
- הצוות מורכב מאנשי מקצוע מנוסים, משתמשים רק בחומרים איכותיים לאריזת חפצים.
- אחריות על בטיחות הרכוש, דגש גם על פתחי המבנה, המעלית וכו'.
- לבקשת הלקוח ניתן לספק חומרי אריזה עד הבית לצורך אריזה עצמית.
- סידור הריהוט והחפצים בבית החדש.
- עם סיום המעבר, העובדים של החברה מנקים ומפנים את האשפה.
ניתן לקבל הצעת מחיר בשיחה עם נציג החברה. חשוב לפרט בשיחה כמה שיותר על כל מידע שיכול להיות רלוונטי.