הכירו את רכב צ'רי CHERY – FX

תוכן עניינים

יצרנית הרכב הסינית Chery נחתה בישראל, ואתם יכולים לבחור מבין שלושה דגמים של רכבי פנאי: Tiggo 7 Pro, Tiggo 8 Pro ו-FX. כולם מסקרנים מאוד, אבל אנחנו כאן לדבר על השלישי, הקטן ביותר.

זה הזמן להכיר את chery fx ואת שלל היתרונות שלו.

פילוסופיית העיצוב: אומנות בתנועה

רכב השטח הקומפקטי הזה, הוא הדגם הראשון של צ'רי שמציג את קונספט העיצוב החדש של החברה, הנקרא 'אומנות בתנועה'. הרעיון מאחורי הקונספט הנועז הזה הוא ליצור עיצוב אשר משלב פונקציונלית ויופי. זו חוויה למי שמסתכל או מסתכלת על הרכב, לאלה שנוגעים בו או יושבים מאחורי ההגה.

כבר ממבט ראשון, תשובת הלב הולכת לעיצוב הזורם, שמשתלב בצורה חלקה ומושלמת עם תאורת ה-LED שמקיפה את הרכב. קווי העיצוב זורמים כמעט כמו נוזל, ומעניקים לגג תחושה כאילו הוא תלוי באוויר. את התמונה הזו משלימים גלגלי ספורט, בגודל 18 אינץ'.

השימוש בצבעים מנוגדים נועד ליצור ניגודיות בולטת – באמצעות קו חזק מתחת לדלתות ודגשים במראות הצד ובגלגלים.

 

הגדרת מסך כפול

בדיוק כמו החלק חיצוני, גם תא הנוסעים של הצ'רי FX הוא פינוק לעיניים. אחד הטאצ'ים הכי מרשימים ואטרקטיביים בעיצוב הפנים של הרכב, הוא מערך המסך הכפול (בדומה למה שתמצאו ברכבים של מרצדס בנץ).

המערך כולל שני מסכי HD דיגיטליים משולבים ומעוקלים, בגודל 10.25 אינץ' כל אחד. כלומר, ביחד הגדול הוא 20.5 אינץ'. מסך אחד מיועד להציג את מערכת המידע והבידור, המציעה את כל תכונות ומאפייני הבידור המתקדמים, בעוד המסך השני מיועד לשמש בתור לוח מחוונים דיגיטלי, והוא מספק בקרות לנהיגה והגדרות מפתח אחרות בצורה פשוטה וברורה.

מלבד מערך המסך הכפול המודרני הזה, תיהנו ב-FX מעוד כמה מאפיינים נוחים מאוד. למשל: שליטה קולית חכמה, טעינה אלחוטית ברכב, מערכת תאורת סביבה ב-64 צבעים, תצוגה מקיפה של 360 מעלות, קישוריות עם אנדרואיד אוטו ו-Apple CarPlay, מושבי ספורט במראה קטיפה עם משענות ראש, גלגל הגה מצופה עור.

 

מערכות סיוע מתקדמות לנהג

מבחינת מערכות סיוע מתקדמות לנהג, ה-FX שהגיע לישראל מצויד במספר אביזרים בטיחותיים אקטיביים, אשר מבטיחים נסיעה בטוחה של הנהג והנוסעים האחרים ברכב. בין השאר, הוא כולל: סיוע בנקודות שלא בשדה הראייה, התראה על תנועה חוצה מאחור, בלימת חירום אוטומטית, סיוע בשמירה על נתיב, שליטה חכמה בפנסים ועוד.

כמו כן, הפלטפורמה של הרכב עומדת בדירוג הבטיחות העולמי, ברמה של 5 כוכבים. כלומר, ביצועים ויכולת הסתגלות לא חייבים לבוא על חשבון בטיחות או שלמות מבנית.

 

מוכנים לטכנולוגיות של העתיד

אחד העקרונות החשובים ביותר של חברת צ'רי, אשר שואפת להגדיל את אחיזתה בשוק האירופאי, ובעולם כולו, הוא 'מוכנות לעתיד'. כלומר, החברה רוצה להישאר רלבנטית לנוכח שלל הפיתוחים והשינויים, ושואפת להוביל בכל סוגי הרכבים.

לכן, היא משקיעה ברכבים עם מנוע בעירה פנימית טהור, ולצד זה גם בהנעות מהדור החדש כמו היברידית, מבוססת מימן או חשמלית.

כחלק מזה, יצרנית הרכב הסינית מציעה את רכב השטח המצויד במנוע TGDI בנפח 1.6 ליטר, המוציא הספק מרבי של 197 כ"ס ומומנט שיא של 290 ננומטר, או טחנת TCI בנפח 1.5 ליטר עם 156 כ"ס ו-230 ננומטר. לגבי תיבת ההילוכים, האפשרויות כוללות DCT 7 הילוכים ו-CVT. בקרוב, מתכוונת החברה להשיק בסין את הדגם החשמלי של ה-FX, ובהמשך הוא צפוי להגיע גם לישראל, לצד דגמים נוספים של החברה שעדיין לא משווקים אצלנו.

 

עוד כמה פרטים חשובים

אורך הרכב הוא 440 ס"מ, גובהו 158 ס"מ ורוחבו 183 ס"מ. כמו כן, הוא משתרע על בסיס גלגלים באורך 263 ס"מ. המידות והביצועים שלו, הופכים את FX למתחרה ישיר עבור רכבים כמו לפרוטון X50, הונדה HR-V, טויוטה קורולה קרוס ופיג'ו 2008.

יש שלוש רמות גימור שונות של הרכב הזה, והמחיר שלו כמובן משתנה בהתאם:

  • צ'רי FX קומפורט – 139,990 ש"ח
  • צ'רי FX לקז'רי – 145,990 ש"ח
  • צ'רי FX נובל – 149,990 ש"ח

כל הרכבים הללו, וכך גם הדגמים האחרים של צ'רי בישראל, מגיעים עם אחריות יצרן ל-5 שנים, או 150,000 ק"מ, מה שמגיע קודם. היבואנית לישראל: חברת קרסו מוטורס.

* המחירים כוללים מע"מ, אך לא כוללים אגרות רישוי.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חולצות לגבר – הבסיס לכל מלתחה גברית מוצלחת

חולצות הן פריט הלבוש הבסיסי והחיוני ביותר בארון הבגדים של כל גבר. הן משמשות למגוון רחב של אירועים ומטרות, החל מאירועים רשמיים ואלגנטיים ועד לפעילויות יומיומיות ובילוי של שעות הפנאי. בין סוגי החולצות הפופולריים ביותר עבור גברים ניתן למצוא חולצות אלגנטיות, כולל חולצות מכופתרות, וכן חולצות פולו.

סקר
כיצד סקרי עובדים יכולים לתרום לשינוי במקום העבודה?

סקרי עובדים הם שאלונים מובנים שנועדו לאסוף תובנות מהצוות לגבי היבטים שונים בחיי העבודה שלהם, כולל שביעות הרצון שלהם, המעורבות שלהם ותפיסתם את התרבות הארגונית. הם משמשים ככלי ניהול קריטי, המאפשר לחברות להעריך ולשפר את סביבות העבודה, לזהות תחומים לשיפור ולקדם את רווחת העובדים. על ידי התייחסות לנושאים כגון אפליה, אי שוויון והטרדה, סקרי עובדים ממלאים תפקיד מרכזי לא רק בשיפור היעילות הארגונית אלא גם בתרומה לשינוי חברתי.

diamond ring
כל מה שצריך לדעת על טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב

טבעות אירוסין יהלומי מעבדה הן טבעות שבהן משובצים יהלומים שנוצרו במעבדה ולא בטבע. התהליך מאפשר יצירת יהלומים באיכות גבוהה, עם פחות השפעה על הסביבה. טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב הן בחירה מצוינת למי שמחפש את האיכות של יהלום אמיתי, אך גם רוצה להיות אכפתי לסביבה.