כל היתרונות בשימוש במרכזי גיוס

תוכן עניינים

גיוס עובדים יכולה להיות משימה לא פשוטה. בין אם אתם חברה גדולה או קטנה, אם יש לכם ניסיון בגיוס או לא – למצוא את האדם הנכון למשרה ולעבור איתו את כל שלבי הגיוס עלול לגזול לא מעט זמן ומשאבים. לכן לפעמים כדאי להתנהל מול מרכז גיוס, או ליצור מרכז גיוס פנים-ארגוני עם מומחים בתחום משאבי האנוש, שיעזור לכם למצוא את המועמד המתאים לכם ביותר. 

 

מה הוא למעשה מרכז גיוס?

מרכז גיוס הוא מחלקה או אפילו חברה שלמה העוסקים בעיקר בהשמת עובדים לחברות וארגונים. מרכז הגיוס יעבור בשבילכם את תהליך הגיוס, ארוך כפי שיהיה, החל משלב פרסום מודעת הדרושים ועד לשלב חתימת החוזה, כל זה כמובן בשילוב מלא של ראשי המחלקות המגייסות בארגון שלכם, והתחשבות מוחלטת בצרכים שלהם מבחינה מקצועית, כך שהשילוב של אלו ייצור את הסינון האולטימטיבי למועמדים, ויעביר אליכם את אלו שבאמת יכולים להתאים למשרה מכמה שיותר בחינות.
הרבה חברות, בעיקר ציבוריות אך לא רק, בוחרות להקים מרכז גיוס פנים-ארגוני המתנהל in house ולא לקחת חברה השמה. אך חשוב לזכור שאם לא קיימת בחברה שלכם כבר מחלקה כזו, גם להרכיב אחת מאפס כנראה תדרוש התערבות של חברת השמה התעזור לכם למצוא מומחי גיוס, כך שמשם והלאה תוכלו להיעזר במרכז הגיוס הפנימי שלכם בכל שאר צרכי הגיוס שלכם.

מה היתרונות של שימוש במרכז גיוס?


למרכזי גיוס יש כמה יתרונות היכולים לתרום לכם הרבה יותר מאשר ניסיון גיוס עצמאי בעצמכם כמנהלים. הנה כמה מהם: 

  • מאגר מועמדים – למרכזי גיוס יש את היכולות ואת הגישה להגיע לטווח גדול של מועמדים פוטנציאליים. חלק מתחומי המומחיות כוללים את היכולת לדעת איפה בדיוק לחפש מועמדים, איך לסנן אותם ואיך ליצור מאגר יעיל של מחפשי עבודה, ולהתאים אותם למשרות המתאימות להם.
  • חיסכון בזמן – מתוך העובדה כי למרכזי גיוס יש לרוב מאגר מועמדים, או לפחות הבנה של איפה למצוא אותם בקלות, הדבר יכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן בתהליך הגיוס. מעבר לתהליך הראשוני של מציאת המועמדים, שימוש במרכז גיוס גם חוסך הרבה מאוד זמן גם באמצע התהליך. בין אם זה שיחות טלפון, העברה של מבחני בית, תיאום ראיונות – מרכז גיוס יאפשר לכם להמשיך בעבודה השוטפת תוך כדי שמחפשים את האדם הנכון. 
  • ידע מקצועי – מרכז גיוס עובד עם מגוון רחב של משרות, חברות ואנשים. גם אם לא תדעו בהכרח מי האדם המדויק שאתם מחפשים, או שאתם כן יודעים מה הוא אך לא מצליחים למצוא אחד כזה, במרכז הגיוס ידעו לעזור לכם לדייק את הדרישות והצרכים שלכם, בהתאם לידע הנרחב שלהם בנוגע למשרה שאליה אתם מגייסים, ומי האדם המתאים לכם באמת. ככה שאולי לא תקבלו בהכרח מה שאתם רוצים, אבל בהחלט תקבלו מה שאתם צריכים! 

לסיכום, שימוש במרכז גיוס נועד על מנת לעשות לכם חיים קלים יותר, ולאפשר לכם להתרכז בעבודה השוטפת שלכם. בין אם מדובר במרכז גיוס הנמצא בחברת השמה או מרכז גיוס שהקמתם בתוך החברה, תהיו בטוחים שכשהעניין מונח בידיים של מי שבאמת מבין בהתאמת גיוסים למקומות עבודה – עתיד המחלקה שלכם נמצא בידיים טובות. 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חולצות לגבר – הבסיס לכל מלתחה גברית מוצלחת

חולצות הן פריט הלבוש הבסיסי והחיוני ביותר בארון הבגדים של כל גבר. הן משמשות למגוון רחב של אירועים ומטרות, החל מאירועים רשמיים ואלגנטיים ועד לפעילויות יומיומיות ובילוי של שעות הפנאי. בין סוגי החולצות הפופולריים ביותר עבור גברים ניתן למצוא חולצות אלגנטיות, כולל חולצות מכופתרות, וכן חולצות פולו.

סקר
כיצד סקרי עובדים יכולים לתרום לשינוי במקום העבודה?

סקרי עובדים הם שאלונים מובנים שנועדו לאסוף תובנות מהצוות לגבי היבטים שונים בחיי העבודה שלהם, כולל שביעות הרצון שלהם, המעורבות שלהם ותפיסתם את התרבות הארגונית. הם משמשים ככלי ניהול קריטי, המאפשר לחברות להעריך ולשפר את סביבות העבודה, לזהות תחומים לשיפור ולקדם את רווחת העובדים. על ידי התייחסות לנושאים כגון אפליה, אי שוויון והטרדה, סקרי עובדים ממלאים תפקיד מרכזי לא רק בשיפור היעילות הארגונית אלא גם בתרומה לשינוי חברתי.

diamond ring
כל מה שצריך לדעת על טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב

טבעות אירוסין יהלומי מעבדה הן טבעות שבהן משובצים יהלומים שנוצרו במעבדה ולא בטבע. התהליך מאפשר יצירת יהלומים באיכות גבוהה, עם פחות השפעה על הסביבה. טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב הן בחירה מצוינת למי שמחפש את האיכות של יהלום אמיתי, אך גם רוצה להיות אכפתי לסביבה.