חישוב ארנונה לנכסים – משלמים רק מה שצריך

תוכן עניינים

את הארנונה כולנו משלמים אחת לחודשיים – מי ששוכר דירה, מי שקנה דירה בבעלותו, בעלי עסקים וכמובן ארגונים העושים שימוש במבנים ציבוריים. אין מפלט מתשלומי הארנונה, ההולכים ישירות לטובת קופת העיר וממנה ממנים את תפקוד המקום, התחזוקה השוטפת וקידום של פרויקטים עירוניים כאלו ואחרים. אלא שלפעמים מה שרשום על הדף במסמכים המצהירים על גודל הדירה או הנכס אינו משקף את מה שבמציאות. תופתעו מאוד לגלות שרבים מכם למעשה משלמים יותר ממה שהם אמורים לשלם, וזאת בשל חישוב שגוי של המרחב, הכללה של מקומות שלא צריכים להיכלל וכדומה.

מדידות עושים רק דרך חברת נדל"ן מקצועית

רק מדידת נכסים לצורך ארנונה ברמה מקצועית תוכל לעשות לכם סדר בדברים. הגיע הזמן לא לשלם על עיוור ולבדוק את זה דרך חברה המלווה בעלי נדל"ן – חברת ברקת. שם תוכלו לבצע מדידת נכסים לצורך ארנונה, הוצאת היתרי בניה, רישוי ועוד.

מדידת נכסים לצורך התשלומים לארנונה יכולה להיעשות בכמה דרכים, וחשוב מאוד שתדעו לעשות את זה נכון ולפנות לחברה הכי טובה בזה. ראשית, כדאי רק לדעת שניתן להזמין שירות מדידת שטח מטעם העירייה, אך זה פחות מומלץ כיוון שמצד העירייה האינטרס הוא למשוך כמה שיותר כסף מהאזרח ומהתושב בעיר. לכן, רצוי מאוד להזמין חברת מדידות מקצועית שתעשה את זה מהצד שלכם – בלי שום אינטרס להכניס כסף נוסף לעירייה על חשבונכם!

הערכה אמיתית שתחסוך לכם המון בשנה

באחריותו של מודד ארנונה מוסמך הינו להעריך את השטח הכולל של הדירה או הנכס, לחשב את השטח של הקירות במקום, האם הם נכללים או לא, ובעצם לבצע חישוב סופי של כמה תצטרכו לשלם כמדי חודשיים. תחשבו כמה כסף זה יכול לחסוך לכם כמדי שנה – זה יכול להגיע אפילו לאלפים, במיוחד כאשר מדובר על נכסים גדולים כמו משרדים ואזורי תעשייה לחברות וארגונים גדולים!

לכן, במיוחד בעת האחרונה שישראלים נהיים יותר ויותר מודעים לצריכה חכמה ולחסוך היכן שניתן, וכמובן גילוי של טעויות חוזרות ונשנות מצד הממסד – כדאי מאוד לא לסמוך על הרשויות ומה שנעשה עד עכשיו ומה שרשום על הנייר שלכם, ולהזמין חברת בדיקות ומדידות של ארנונה ברמה מקצועית.

לא צריך לומר כן לכל דבר שאומרת העירייה

נכון שהעירייה מצידה יכולה לשלוח מודד מוסמך מטעמה לצורך מדידת הנכס שלכם, ואתם חייבים לאפשר להם את זה, אך בהחלט זה לא מונע מכם להביא מודד מטעמכם ולעשות השוואה בין שתי המדידות. במידה ונמצאת שגיאה שעומדת לטובתכם, קרי המודד מטעמכם חישב שטח קטן יותר, מה שאומר פחות כסף לתשלום הארנונה, הרי שתוכלו לשגר ערעור על המדידה של העירייה בצירוף של הטפסים המראים את נתוני המדידה העדכניים שלכם.

מעכשיו מזמינים חברה שמטפלת בכל נושאי הנדל"ן ברמה מקצועית ואיכותית – בלי שום פשרות. כאן באתר תוכלו לקבל עוד מידע בנוגע למדידות נדל"ן, הוצאת היתרי בניה ורישיונות.

 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חולצות לגבר – הבסיס לכל מלתחה גברית מוצלחת

חולצות הן פריט הלבוש הבסיסי והחיוני ביותר בארון הבגדים של כל גבר. הן משמשות למגוון רחב של אירועים ומטרות, החל מאירועים רשמיים ואלגנטיים ועד לפעילויות יומיומיות ובילוי של שעות הפנאי. בין סוגי החולצות הפופולריים ביותר עבור גברים ניתן למצוא חולצות אלגנטיות, כולל חולצות מכופתרות, וכן חולצות פולו.

סקר
כיצד סקרי עובדים יכולים לתרום לשינוי במקום העבודה?

סקרי עובדים הם שאלונים מובנים שנועדו לאסוף תובנות מהצוות לגבי היבטים שונים בחיי העבודה שלהם, כולל שביעות הרצון שלהם, המעורבות שלהם ותפיסתם את התרבות הארגונית. הם משמשים ככלי ניהול קריטי, המאפשר לחברות להעריך ולשפר את סביבות העבודה, לזהות תחומים לשיפור ולקדם את רווחת העובדים. על ידי התייחסות לנושאים כגון אפליה, אי שוויון והטרדה, סקרי עובדים ממלאים תפקיד מרכזי לא רק בשיפור היעילות הארגונית אלא גם בתרומה לשינוי חברתי.

diamond ring
כל מה שצריך לדעת על טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב

טבעות אירוסין יהלומי מעבדה הן טבעות שבהן משובצים יהלומים שנוצרו במעבדה ולא בטבע. התהליך מאפשר יצירת יהלומים באיכות גבוהה, עם פחות השפעה על הסביבה. טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב הן בחירה מצוינת למי שמחפש את האיכות של יהלום אמיתי, אך גם רוצה להיות אכפתי לסביבה.