די להדלפות ?

תוכן עניינים

זוכרים את הימים שבהם היינו מתכנסים כולנו סביב מקלטי הטלווזיה כדי לשמוע האם לביל גייטס  יהיה One More Thing? זוכרים כשבאמת היו מצליחים להפתיע אותנו? בשנה האחרונה, אולי יותר מתמיד, אף חברה כמעט לא הצליחה להפתיע אותנו ושום השקה בתוך ההשקות של מוצרים חדשים לא חידשה לנו כלום והביא חידוש לתחום שלנו . תמונות ופיצ׳רים הודלפו על ימין ועל שמאל, ואירועים כמו אירוע החשיפה של מייקרוספט ואפל היו פשוט מיותרים, כיוון שכל פרט ופרט אודות המכשירים כבר הודלף בטרם עת.

אז הדלפות אולי נותנות לאחרים כותרות, ולכם כרגע עכשיו משהו לקרוא, אבל אנחנו לא מבינים  הפתעות ולמסתוריות שהיו פעם מאחורי אירועי ההשקה המרכזיים של השנה. תנו לנו להרגיש שאנחנו לא יודעים הכל על המכשירי ותחזירו לנו את ההתרגשות שהיינו מרגישים רק לפני כמה שנים.

Online news, journalism concept. News word written on keypad. Black keys with white letters message for press articles on pc keyboard. Blur buttons background.
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חולצות לגבר – הבסיס לכל מלתחה גברית מוצלחת

חולצות הן פריט הלבוש הבסיסי והחיוני ביותר בארון הבגדים של כל גבר. הן משמשות למגוון רחב של אירועים ומטרות, החל מאירועים רשמיים ואלגנטיים ועד לפעילויות יומיומיות ובילוי של שעות הפנאי. בין סוגי החולצות הפופולריים ביותר עבור גברים ניתן למצוא חולצות אלגנטיות, כולל חולצות מכופתרות, וכן חולצות פולו.

סקר
כיצד סקרי עובדים יכולים לתרום לשינוי במקום העבודה?

סקרי עובדים הם שאלונים מובנים שנועדו לאסוף תובנות מהצוות לגבי היבטים שונים בחיי העבודה שלהם, כולל שביעות הרצון שלהם, המעורבות שלהם ותפיסתם את התרבות הארגונית. הם משמשים ככלי ניהול קריטי, המאפשר לחברות להעריך ולשפר את סביבות העבודה, לזהות תחומים לשיפור ולקדם את רווחת העובדים. על ידי התייחסות לנושאים כגון אפליה, אי שוויון והטרדה, סקרי עובדים ממלאים תפקיד מרכזי לא רק בשיפור היעילות הארגונית אלא גם בתרומה לשינוי חברתי.

diamond ring
כל מה שצריך לדעת על טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב

טבעות אירוסין יהלומי מעבדה הן טבעות שבהן משובצים יהלומים שנוצרו במעבדה ולא בטבע. התהליך מאפשר יצירת יהלומים באיכות גבוהה, עם פחות השפעה על הסביבה. טבעות אירוסין יהלומי מעבדה בתל אביב הן בחירה מצוינת למי שמחפש את האיכות של יהלום אמיתי, אך גם רוצה להיות אכפתי לסביבה.